حمایت تیم ملی فوتبال کلمبیا طی مسابقه با یونان که توانست ۳ بر صفر رقیب خود را شکست دهد فقط از جانب مردم کلمبیا نبود بلکه ۲ نامزد انتخاباتی نیز به همراه خانواده خود از بازیکنان تیم ملی کشورشان حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «خوآن مانوئل سانتوس» و «اسکار ایوان زولوآگا» ۲ کاندیدای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کلمبیا لباس تیم ملی این کشور را بر تن کرده و ضمن تماشای روند مسابقه در ستادهای انتخاباتی‌اشان از این تیم حمایت کردند.

خبرگزاری «ال‌تیمپو» در این خصوص نوشت: سانتوس پس از اتمام مسابقه، طی یک سخنرانی در ستاد انتخاباتی خود اعلام کرد: همگی از اولین پیروزی خود در مسابقات جام جهانی خوشحال هستیم، در انتخابات نیز با پیروزی صلح این جشن را ادامه خواهیم داد.

دولت کلمبیا در راستای برگزاری انتخابات برای مشارکت بیشتر مردم، فروش مواد الکلی را از ساعاتی پیش از شروع انتخابات به دلیل افزایش رأی‌دهندگان نسبت به دور قبلی در این کشور منع کرده است.

هم اکنون ۳۲ میلیون کلمبیایی واجد شرایط رأی هستند که ۱۰۶۴۲ پایگاه رأی‌ بدین منظور اختصاص داده شده است.

کلمبیایی‌های خارج از کشور در روز دوشنبه گذشته ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در ۲۱۷ کنسولگری سفارت‌های کلمبیا در ۶۴ کشور رأی خود را در صندوق انداختند.

۴۳۷ هزار نیروی پلیس در سراسر این کشور مسئول برقراری امنیت در طول این مراسم خواهند بود.

در این دور از انتخابات مردم کلمبیا بین ۲ جبهه سوسیال ملی و دموکراتیک مرکزی یک نماینده را برای پیشبرد سیاست‌های کشور برمی‌گزینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.