یک خبرنگار نیجریه‌ای در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی مدعی شد که صعود نیجریه و ایران از گروه F جام جهانی سخت اما ممکن است.
به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به برزیل، اوجیکو رو اوهیوز، یک خبرنگار نیجریه‌ای که برای پوشش تمرین امروز(شنبه) تیم ملی ایران آمده بود در مورد حضورش در این تمرین گفت: ما امروز آمدیم تا تمرین تیم ملی ایران را پیش از بازی با نیجریه ببینیم. زمان زیادی در تمرین نبودیم اما متوجه شدیم ایران تیم بسیار قوی و پرقدرتی دارد. این تیم فراتر از شنیده‌های قبلی‌مان است و با این شرایط مطمئناً هر دو تیم در بازی روز دوشنبه کار سختی را پیش رو دارند.

وی اضافه کرد: معتقدم که ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی بسیار تعیین‌کننده است و تیمی که در این زمان به گل برسد می‌تواند برنده بازی باشد.

خبرنگار نیجریه‌ای روزنامه Nation در مورد تیم ملی کشورش نیز گفت: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و در تیم‌مان بازیکنان بزرگی حضور دارند. البته تیم ملی ایران هم همین شرایط را دارد و بازیکنانی در ترکیب این تیم هستند که در تیم‌های اروپایی توپ می‌زنند. کی‌روش هم مربی بزرگ و شناخته شده‌ای است و مطمئناً بودن این فرد در تیم ملی ایران اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به کمک ایران بیاید.

اوهیوز در پاسخ به این سؤال که به نظرش چه تیم‌هایی از گروه F جام جهانی صعود می‌کنند، گفت: باید هر کدام از تیم‌های این گروه یک بازی انجام دهند و بازی‌های روز اول می‌تواند معادلات این گروه را مشخص کند. تیم ملی نیجریه هم همیشه در جام جهانی خوب حاضر شده است و ما نیامده‌ایم تا کارمان زود تمام شود.

وی ادامه داد: خیلی امیدواریم که بتوانیم از بازی مقابل ایران امتیاز بگیریم ولی باز هم می‌گویم که دیدار ایران و نیجریه برای هیچکدام از دو تیم آسان نیست.

این خبرنگار نیجریه‌ای در پاسخ به پرسش تسنیم، در مورد اینکه معمولاً تیم‌های آفریقایی مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشته‌اند، گفت: بله، همینطور است. تیم ملی نیجریه در هر سه بازی خود به دنبال گرفتن نتیجه است.

او در مورد اختلاف کِشی، سرمربی نیجریه با فدراسیون فوتبال این کشور عنوان کرد: او مربی مورد توجهی است و علاقمندان زیادی دارد. در مجموع مشکلی نیست و تیم بدون دردسر به اینجا آمده است.

این خبرنگار نیجریه‌ای در مورد اینکه آیا ممکن است ایران و نیجریه از گروه F صعود کنند، گفت: در جام جهانی ممکن است هر اتفاقی بیفتد مانند نتیجه‌ای که در بازی اسپانیا و هلند رقم خورد. این اتفاق سخت است اما همه چیز ممکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.