مراسم جشن نیمه شعبان شب گذشته در هتل تیم ملی با حضور قانع زاده، سفیر ایران در برزیل، کفاشیان، محمدنبی، کی روش و بازیکنان تیم ملی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در ابتدای این مراسم کی روش پس از خوشامدگویی به سفیر ایران گفت: به خاطر حضورتان در جمع ملی پوشان تشکر می کنم. سفارت ایران و مسئولین آن می‌خواستند میزبان ما باشند اما با توجه به فشردگی برنامه‌های تیم بهتر دانستیم در هتل حضور داشته باشیم و قانع زاده، سفیر ایران در برزیل و همکاران ایشان به جمع ما آمدند و بازهم تشکر می کنم.

بعد از سرمربی تیم ملی ایران، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون نیز خطاب به بازیکنان گفت: اول از همه این تولد و عید بزرگ را به همه شما عزیزان تبریک می گویم و از قانع زاده، سفیر ایران در برزیل تشکر می کنم ایشان به نیابت از دکتر ظریف از وزارت امور خارجه  کنار ما هستند و ما را حمایت می کنند. سفیر به شخصه از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران  ماموریت همه جانبه دارند که از تیم ملی حمایت کند.

کفاشیان در ادامه گفت: امروز روز نیمه شعبان است و روز بسیار مبارکی است  در این روز بزرگ و مبارک از امام زمان (عج) می خواهیم که برای سربلندی اسلام و مسلمین به بچه های ما  کمک کنند.  تمام چشم های دنیا به سوی ماست. برد و باخت درون زمین مهم نیست، مهم این است که عملکرد خوبی از فوتبال ایران به دنیا نشان بدهیم و این را مدیون همه شما عزیزان هستیم. همین که تیم ملی ایران توانسته این موقعیت را پیدا کند، به خاطر زحمت هایی است که کی روش در این سه وسال و نیم کشیده است و امروز دیگر دنیا روی فوتبال ایران حساب می کند.  البته ناگفته نماند از تمام بازیکنانی که سخت تلاش کردند که تا تیم ملی به اینجا برسد قدردانی می کنم. فوتبال دنیا روی  تیم ملی کشورمان حساب می کند.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: در بازی برگشت که با کره جنوبی در شهر اولسان داشتیم، من استرس را در تمام بازیکنان می دیدم، ولی الان همه محکم هستند و استرس بازیکنان کمتر شده و می خواهند خودشان را به دنیا نشان دهند. از همه بچه ها و همینطور از سفیر کشورمان در برزیل که تا آخر بازیها در خدمت ایشان هستیم تشکر می کنم و درخواست دارم که همچنان ما را حمایت کنند.

کفاشیان در پایان گفت: از تک تک کادر فنی بابت زحماتی که در این چند وقت کشیده اند قدردانی می کنم و با یک روحیه عالی مسابقات را شروع کنیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت است. همه مردم ایران منتظر بازیهای خوب شما هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.