دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف ما از حضور در جام جهانی این است که اجازه ندهیم تیم‌های هم گروهمان راحت به اهدافشان برسند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دنیل داوری درباره فضای تیم ملی و شرایط چرخشی دروازه‌بان‌ها در چند بازی اخیر تیم ملی، گفت: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت هم دیدار خوبی مقابل ترینیدادوتوباگو انجام دادیم. درباره پست دروازه‌بانی تیم ملی هم باید به این نکته اشاره کنم که هر سه دروازه‌بان تیم سخت مشغول تمرین و تلاش هستیم و در آخر سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از حضور در تیم ملی ایران تصور می‌کرد دروازه‌بان اصلی تیم باشد اما در حال حاضر بر طبق گفته خودش همه دروازه‌بانان آماده هستند، اظهار داشت: من به هیچ وجه با تصور دروازه‌بان اصلی، دومی و یا سومی به تیم ملی نیامدم بلکه دلیل اصلی من از حضور در تیم ملی این بود که بازی‌های خوبی انجام دهم و برای تیم ملی مثمرثمر باشم و تا به تیم ملی و کشورم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه طبق گفته کی‌روش، رسانه‌های خارجی از تیم ملی ایران کم صحبت می کنند، گفت: هدف ما از حضور در جام جهانی این است که اجازه ندهیم تیم‌های هم گروهمان راحت به اهدافشان برسند و در طول ۹۰دقیقه با اعتماد به نفس، عملکرد قوی و جنگندگی نمایش خوبی در جام جهانی از خود نشان دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )