سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیمش برای بازی مقابل نفت تهران کاملا آماده است و همین طور موافق به تعویق افتادن دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر است.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه فولاد شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت تهران دارد، اظهار کرد: در طول هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روز جمعه هم تمرین‌هایمان را در تهران پیگیری می‌کنیم تا ان‌شاءالله برای بازی مقابل نفت به آمادگی کامل برسیم.

وی همچنین افزود: از نفت تهران هم شناخت خوبی داریم و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم تا ان‌شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم. باید بگویم برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و در آمادگی کامل هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه گفت: از هواداران انتظار داریم در این هفته‌های پایانی از ما حمایت بیشتری کنند چون در چهار بازی آینده، ما دو بازی خانگی و دو بازی خارج خانه داریم که در بازی‌های خانگی انتظار داریم هواداران ما را تنها نگذارند. وقتی از واژه مهمانی و میزبانی استفاده می‌شود، منظور حضور هواداران در ورزشگاه برای حمایت از تیم است که من فکر می‌کنم از این قضیه محروم هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ نیز گفت: این وقفه برای هیچ کدام از تیم‌ها خوب نیست، نه برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند این وقفه مفید است و نه برای تیم‌هایی که بازی ندارند و فقط تمرین می‌کنند. به نظر من این برنامه‌ریزی اصلا درست نیست زیرا بازیکن وقتی فقط تمرین می‌کند و بازی نمی‌کند، امکان ایجاد مصدومیت وجود دارد و همچنین بازیکن بی‌انگیزه می‌شود. این وقفه کار مربیان را سخت می‌کند که بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارند، اما به ناچار هم گرفتار این برنامه‌ریزی هستیم.

فرکی در مورد بازی روز ۱۶ فروردین مقابل استقلال نیز اظهار کرد: ما برای تعویق این بازی درخواستی نداشتیم. البته باید بگویم تیم ما از این فشردگی راضی نیست و به استقلال هم حق می‌دهیم و اگر سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای تعویق بازی به توافق برسند ما هم همکاری می‌کنیم. البته باید در نظر داشته باشیم که به برنامه‌ریزی سازمان لیگ لطمه وارد نشود.

وی همچنین افزود: من در مورد نتایجی که در بازی‌ها رقم می‌خورد علم غیب ندارم که بدانم دست‌های پشت پرده در رقم خوردن نتایج تاثیر دارد یا خیر، اما در مورد تیم خودمان مطمئن هستم، نتایج پاک رقم می‌خورد. متاسف هستم قبلا ناپاکی‌هایی در فوتبال ما پدیدار شده است، اما امیدوار هستم در حال حاضر نتایج پاک رقم بخورد.

وی اضافه کرد: داوران ما اشتباهات سهوی مرتکب می‌شوند و به نظر من اشتباهات صورت گرفته عمدی نبوده است.

فرکی با تکذیب شایعه پیشنهاد برای سرمربی‌گری تیم ملی امید گفت: برای سرمربی‌گری تیم ملی امید هیچ صحبتی با من نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه آینده‌ای برای تیم امید متصور هستید نیز گفت: در حال حاضر تمرکز من روی تیم فولاد و بازی‌های باشگاهی است و در مورد تیم امید اظهار نظر نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.