هافبک تیم فوتبال استقلال، گفت: بعد از گل تساوی چند موقعیت داشتیم که روی سهل‌انگاری از دست دادیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان پس از شکست استقلال مقابل مس کرمان و عدم راهیابی به فینال جام حذفی گفت: فکر نمی‌کردم در این دیدار شکست بخوریم. بازی متعادل و خوبی انجام دادیم اما سازمان‌دهی مس بیشتر بود و روی یک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندند تا راهی فینال شوند.

وی در مورد شرایط آب و هوایی عنوان کرد: برف شدیدی بود و از این شرایط غافلگیر شدیم. به هر حال این وضعیت جوی و بارندگی کشورمان است.

هافبک استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بعد از اینکه گل تساوی را وارد دروازه حریف کردیم در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم که روی سهل‌انگاری خودمان آنها را از دست دادیم. نتوانستیم گل‌زنی کنیم و آن وقت دروازه‌مان باز شد.

تیموریان در مورد اینکه آیا قبل از بازی فکر نمی‌کردند بتوانند گل‌های زیادی به مس کرمان بزنم اظهار داشت: فوتبال بسیار نزدیک شده است و دیگر در مسابقاتی زدن سه یا چهار گل غیرقابل دسترس است. به هر حال شرایط فوتبال همین است و مس کرمان توانست با استفاده از کمترین موقعیت گل به پیروزی برسد.

هافبک استقلال در ادامه یادآور شد: در جام حذفی تیم پائین و بالای جدول وجود ندارد هرکس در این جام خوش‌شانس‌تر و با نظم‌تر باشد می‌تواند موفق شود. به هر حال این هم از زیبایی‌های فوتبال است ما روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم اما بعضی اوقات چنین نتایجی رقم می‌خورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )