سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی فردا با استقلال آخرین شلیک ما در لیگ برتر به حساب می‌آید.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان در خصوص وضعیت تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: کریم اسلامی دیروز مصدوم شد و این بازیکن را برای فردا نداریم. به هر حال می‌دانیم استقلال هم مشکلات خاص خودش را دارد اما ما هم برای ترکیب ۱۱ نفره هم مشکل داریم. یادمان نرود استقلال همیشه استقلال است و برای بازی فردا هر تلاشی برای پیروزی می‌کند. ما فریب آنها را نمی‌خوریم و مطمئن باشید استقلال فردا جلوی مس بازی دشواری خواهد داشت. البته آنها همیشه حریفان خود را دشوار فرض می‌کنند چرا که همیشه برای بردن تلاش می‌کنند.

وی افزود:‌ ما از لحاظ فنی و روحی روی بازیکنان خیلی کار کرده‌ایم البته سعی کردیم در بازی با نفت هم همین‌گونه رفتار کنیم که متأسفانه مؤثر واقع نشد اما مقابل استقلال دیدار ما می‌تواند از لحاظ فنی و روحی بسیاری متفاوت باشد. چرا که این بازی آخرین شلیک ما در لیگ برتر هم به حساب می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال مس ادامه داد: می‌دانیم استقلال روی کناره‌ها برنامه دارد به همین دلیل با بازیکنان روی کناره‌ها خیلی کار کرده‌ایم تا به مهاجمان استقلال اجازه سرزنی ندهند. شناخت خوبی روی استقلال داریم و باید دید فردا چقدر می‌توانیم تفکرات خود را پیاده کنیم. امیدوارم که فردا بچه‌ها دستورات ما را به خوبی در زمین پیاده کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )