سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من مخالف رفتن منتظری و اندو از استقلال بوده و هستم.
به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار مس کرمان و استقلال گفت: فکر می‌کنم مشکل اصلی ما برای این بازی کیفیت زمین است. من با توجه به شناختی که از لوکا بوناچیچ دارم او مربیگری را روی زمین دوست دارد اما بازی مس و نفت را که دیدم متوجه شدم کیفیت زمین بد است و فکر می‌کنم مسئولان این شهر باید تا روز بازی با آبیاری و غلطک زمین را صاف کنند.

وی ادامه داد: مس تیم خوب و درگیرشونده‌ای است اما ما هم مشکلات خاص خودمان را داریم که نمی‌دانم از کجا باید صحبت کنم. از من می‌پرسند برای بازی با مس کدام بازیکنان را ندارم اما من باید بگویم که کدام بازیکنان را دارم؟! بازیکنان مصدوم و محروم داریم. آندو و اولادی که در جریان مشکلاتشان هستید. جمشیدیان، کبه و حیدری مصدوم ما هستند.

قلعه‌نویی در خصوص بحث جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال افزود: من با جدایی تیموریان مخالفم. او بازیکن ارزشی، اخلاقی و فنی است که من دوستش دارم و چه در تیم ملی و چه در باشگاه جز بازیکنان انرژیک و با روحیه ما بود. من توقع دارم او در استقلال باقی بماند اما می‌گویند او در قطر است. باید با آقای فتح‌الله‌زاده و هیأت مدیره در این باره صحبت کنم چرا که هیأت مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرد. من مخالف رفتن آندو هستم همانگونه که مخالف رفتن منتظری بودم. اینها بروند ما ضرر می‌کنیم.

وی افزود: زمانی که من مربی تیم ملی بودم خیلی از مطبوعات و قلم‌به دستان معروف علیه من قلم زدند اما من باید بگویم ما در  این ۶ بازی آینده به آنها نیاز داشتیم و کاش در میان ما می‌ماندند. ما در هر دو جام مدعی هستیم. همین الان من نمی‌دانم به جای غلام‌نژاد و حیدری چه کسی را دفاع راستی بگذارم. من با رفتن این بازیکنان مخالف بودم و هستم. درباره تیموریان هم باید جمع‌بندی کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی تصریح کرد: این سؤال را از من نپرسید من نباید به این سؤال جواب دهم. ما هم این سؤال را داریم اگر بازیکنان اینجا بودند اردوی تیم ملی برگزار می‌شد و حالا که رفتند اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود؟! ما هم از این سؤال‌ها داریم. وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان لیگ می شود یا خیر، گفت: همه چیز دست خدا است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )