کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ابارشی (پزشک)، خانبان(آنالیزور)و جوزی(سرپرست)به دلیل قلیان کشی در اردوی تیم زیر ٢٢ سال درکیش از فعالیتهای فوتبالی محروم شدند و محسن مسلمان و پیام صادقیان، دو بازیکن این تیم نیز به همین علت تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال در برخورد جدی با کسانی که در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال اقدام به قلیان کشیدن کرده بودند آن‌ها را از حضور در تیم‌ ملی زیر ۲۲ سال محروم کرد.
کسانی که محروم شدند عبارتند از دکتر ابارشی پزشک تیم ملی زیر ۲۲ سال، مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی زیر ۲۲ سال و همچنین پیام صادقیان و محسن مسلمان. البته این بازیکنان می‌توانند برای باشگاه خود یعنی پرسپولیس به میدان بروند.

این حکم محرومیت در حالی برای این دو بازیکن صادر شده که صادقیان و مسلمان هر دو کشیدن قلیان را تکذیب کرده بودند.

همچنین رسول جوزی سرپرست تیم ملی زیر ۲۲ سال هم به دلیل اینکه مسئولیت کادر تیم را بر عهده داشته از سمتش برکنار شد.

به گزارش ایسنا این افراد طبیعتا همراه با تیم ملی زیر ۲۲ سال به بازی‌های قهرمانی آسیا در عمان اعزام نمی‌شوند. صادقیان و مسلمان نیز جزو لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی زیر ۲۲ سال نیستند.

با توجه به اینکه اسامی تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم‌ها در AFC ثبت شده‌ است، فدراسیون نمی‌تواند افراد جدیدی را در مسئولیت‌های فوق جایگزین آن‌ها کند. اگرچه تیم ایران بدون پزشک امروز راهی عمان می‌شود اما دو فیزیوتراپ همراه این تیم هستند.

همچنین سید هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول فدراسیون که پیش از این قرار بود برای یک مسابقه از بازی‌های تیم ملی در عمان به این کشور سفر کند مسئولیت کاروان تیم ایران را در کل زمان حضور در عمان بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این حکم، این بازیکنان فقط از حضور در تیم‌های ملی محروم شده‌اند و می‌توانند برای باشگاه‌های خود بازی کنند. همچنین از کارلوس کی‌روش نیز خواسته شده است تا اطلاع ثانوی این بازیکنان را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت نکند.

علیپور: حکم عوامل تیم قطعی است
دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای در فوتبال گفت: پیام صادقیان و محسن مسلمان منعی برای حضور در بازی‌های باشگاهی تیم پرسپولیس ندارند و محرومیت آن‌ها صرفا تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم‌های ملی است تا رسیدگی‌های بیشتر در این باره صورت گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره محرومیت‌های در نظر گرفته شده برای بعضی بازیکنان و عوامل تیم ملی زیر ۲۲ سال اظهار کرد: محرومیتی که برای عوامل تیم ملی در نظر گرفته شده است قطعی هستند اما در بحث بازیکنان و اختصاصا دو بازیکن نام برده شده یعنی پیام صادقیان و محسن مسلمان، باید بگویم که این بازیکنان منعی برای بازی در تیم پرسپولیس و کلیه رقابت‌های باشگاهی ندارند و فعلا تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم‌های ملی منع شده‌اند تا رسیدگی‌های لازم به این موضوع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: نام برخی بازیکنان دیگر هم مطرح شده که تا بررسی‌های قطعی صورت نگیرد، نمی‌توان حکمی را برای آن‌ها صادر کرد.

نبی: موضع فدراسیون مشورت با باشگاه‌ها و برخورد اصلاحی با خاطیان است

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: درباره بعضی از بازیکنان و عوامل تیم ملی زیر ۲۲ سال برخورد اصلاحی خواهیم داشت.

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تصمیم فدراسیون فوتبال نسبت به اشخاصی که در اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال اقدام به قلیان کشیدن کرده بودند، اظهار کرد: بر اساس نظر رییس فدراسیون فوتبال در برخورد با بازیکنانی که رفتاری خارج از عرف انجام داده‌اند، قرار شد جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌هایشان داشته باشیم تا به نوعی برنامه‌ریزی شود که دیگر این اقدام چه در قالب اردوهای باشگاهی و چه اردوهای ملی شاهد این گونه رفتارها نباشیم و اساسا در این بخش برخورد اصلاحی مد نظر ماست که صورت خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون درباره برخی از عوامل تیم زیر ۲۲ سال هم گفت: همچنین تصمیمی که درباره تعدادی از اعضای کادر تیم زیر ۲۲ سال گرفته شده این است که چون آن‌ها باید اوضاع را مدیریت می‌کردند تا چنین اتفاقی رخ نمی‌داد، بنابراین در حال حاضر بهتر است تیم را در مسابقه‌های عمان همراهی نکنند تا در آینده رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

نبی تاکید کرد: هر دو تصمیم درباره بازیکنان و عوامل تیم کاملا بر اساس نظر رییس فدراسیون فوتبال است و بر مبنای برخورد اصلاحی در نظر گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.