بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد با انتصاب نظمی به عنوان مدیرعامل شرایط بهتر شود.

مهدی کیانی، بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ابتدا در خصوص بازی پیش روی این تیم در مقابل سایپا البرز، بیان کرد: بازی حساسی داریم و سایپا تیم خوبی است. مربی و بازیکنان خوبی دارد. ما چند بازی است که اصلا نتوانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم. با تمام وجود، تلاش و بازی خواهیم کرد تا انشاالله سه امتیاز را کسب کرده و دل هوادارانمان را شاد کنیم. به سه امتیاز این بازی بسیار نیاز داریم.

وی در خصوص استعفای زینی زاده، مدیرعامل این باشگاه و پذیرش استعفا، گفت: آقای زینی زاده تلاش زیادی برای این باشگاه انجام داده بود و همچنین تلاش کرد تا تیم را به روال عادی خود بازگرداند. به آقای نظمی، مدیرعامل جدید تیم نیز تبریک می گویم وامیدوارم بتوانیم با حضور وی نتایج و عملکرد خوبی که هواداران انتظار دارند، را کسب کنیم و رو به روز شرایطمان بهتر شود.

هافبک تراکتورسازان درباره ناراحتی هواداران این تیم، اظهار داشت: هواداران ما حق دارند و امیدوارم با احساسات هوادارانمان بازی نشود زیرا تراکتور را با هوادارانش میشناسند و امیدوارم کاری کنیم تا هوادارانمان روز به روز بیشتر با استادیوم بیایند، باید به نظرشان احترام گذاشت. هواداران در موضوع استعفا و برگشتن آقای جلالی بسیار ناراحت شدند زیرا آنها می گفتند اگر اقای جلالی تا اخر بماند، از وی حمایت می کنیم ولی با رفتن و امدن دوباره آقای جلالی، هواداران ناراحت شدند.

کیانی درباره وضعیت این تیم در حال حاضر، بیان کرد:تیم ما وضعیت خوبی دارد. تیم بازیکنان با تجربه و با دانشی دارد و باید همیشه آمادگی داشته باشیم زیرا در لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا بازی خواهیم کرد و دیدارهای سخت داریم، باید با تمام آمادگیمان در بازی ها حاضر شویم. با حمایت هوادارانمان دلگرمی بیشتری داریم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: امیدوارم هوادارانمان همانند گذشته به استادیوم بیایند و با حمایت آنها با جان و دل تلاش کنیم. هوادارانمان مطمئن باشند با جان و دل و برای شاد کردن دلشان تلاش خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.