کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جایی برای نوشتن از روزهایی که هیچکدام‌مان فکرش را هم نمی‌کردیم. ( درباره کرونامه | عضویت | ورود )
درد از ماست درمان نیز هم!

اینکه قدیم‌ترها زندگی‌ها ساده‌تر بود و آدم‌ها هم حقیقی اما این روزها همه چیزمان شده دروغ و فحش از بالا تا پایینش. قدیما که عاشق می‌شدیم، نامه و قرار و کادوهای حقیقی و... باهم‌بودن‌های حقیقی و لذت‌بردن از لحظه. اما امروز همه چیزمان تقلبی شده تا در دنیای مجازی تلخی حقایق تلخ زندگی حقیقی‌مان را با چند ژشت و عکس و جمله از یاد ببریم و هرکدام‌مان شدیم کارشناس در هر زمینه‌ای، لاکچری و مایه‌دار و خفن و برای نشان‌دادن آن هم تن به هر رذالتی دادیم. از فحش‌های ناموسی و حمله‌های حیدری در اینترنت تا رفتن در سطل آشغال برای جلب توجه و فالوور. عده‌ای هم شدیم دنباله‌رو و قاضی. فیلم‌های خصوصی ملت یا کثافت‌کاری‌های شاخ‌های مجازی را که نهایت سطح سوادشان سیکل هست را با اشتیاق دنبال‌کردیم و باز پرفسور شدیم و در محکومیت همان موضوعاتی که دنبال کردیم و تشویقش کردیم شروع به حملات و فحش‌های حیدری کردیم!

در همین سایت که یکی از بهترین و سالم‌ترین سایت‌هایی هست که می‌شود دست‌کم ضمن دنبال‌کردن اخبار در قسمت کامنت‌ها کمی دور هم بود و چند خطی لذت برد و چند لحظه‌ای فجایع دنیای واقعی را با کری‌های فوتبالی فراموش کرد، هستند عده‌ای که کار را مانند دیگر سایت‌ها به نفرت‌پراکنی و لجن‌نویسی رسانده‌اند و هر کلمه را چنان می‌نویسند که گویا با غریبه‌ای که پدر و مادرشان را جلوی چشمان‌شان کشته طرف هستند. عده‌ای که پا به سن گذاشته‌اند به سنت انقلابی‌گری‌شان که جز نفرت و انگ‌زدن زبان دیگری ندارد تا نوجوانانی که یا تحت تاثیر همان انقلابیون عصا به دست عصبانی و یا از سر شور نوجوانی کم مانده اعلان جهاد کنند و حکم افساد فی الارض بدهند و اجرا کنند.

در آخر اما درمان تمام مشکلات پیش خود ماست، به شرط آنکه چشمان را بشوریم و جور دیگری نگاه کنیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.