جایی برای نوشتن از روزهایی که هیچکدام‌مان فکرش را هم نمی‌کردیم. ( درباره کرونامه | عضویت | ورود )
درباره کرونامه

این روزها یک ویروس غیرقابل‌رؤیت زندگی تک‌تک‌مان را آنچنان تغییر داده است، که تصورش تا چندماه پیش به ذهن خیال‌پردازترین‌مان هم خطور نمی‌کرد. با اینکه برای ما ایرانی‌ها روی‌دادن اتفاقات غیرقابل‌باور آنقدرها هم عجیب نیست، هیچوقت فکرش را هم نمی‌کردیم که فوتبال کلاً تعطیل شود، آنهم نه فقط فوتبال ایران. به مخیله‌مان هم نمی‌رسید که فوتبال در تمام دنیا به مرخصی برود،که المپیک به تعویق بیافتد، که لیگ‌ها نیمه‌کاره رها شوند، که لیگ‌های قهرمانان حتی تیم‌های شرکت‌کننده‌شان هم مشخص نباشد، چه برسد به تاریخ شروع و پایان‌شان. این روزها سر خط خبرها در تمام دنیا مشابه شده است و خبرهای تلخ و نگران‌کننده احاطه‌مان کرده‌اند.

در این روزهای عجیب که بسیاری در خانه‌هایمان حبس شده‌ایم و از دیدار عزیزترین بستگان و دوستان‌مان محروم گشته‌ایم، جای خیلی چیزها خالی مانده و نگرانی از فرداهای نامعلوم بسیاری را آزار می‌دهد.

«کرونامه» جایی است برای نوشتن از روزهایی که هیچکدام‌مان فکرش را هم نمی‌کردیم. جایی برای کنار هم بودن در روزهایی که برای دست‌دادن و درآغوش‌گرفتن دلتنگیم. نوشتن در «کرونامه» برای همه آزاد است. اگر هنوز ثبت‌نام نکرده‌اید، در عرض چند ثانیه ثبت‌نام کنید و مطلب بفرستید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.