کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال امید قطر با اشاره به کیفیت بالای تیم امید ایران گفت: این تیم با قدرت و سازمان یافته بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فلیکس سانچز در پایان مسابقه امشب برابر تیم امید ایران گفت: ما به دنبال انجام یک بازی قوی در سطح مناسب برابر حریفی قدرتمند بودیم و همانطور که انتظار داشتیم ایران چنین شرایطی داشت.

وی ادامه داد: آنها با قدرت و سازمان یافته بازی می‌کردند و در دقایقی از بازی فشار زیادی به ما وارد کردند. باید بگویم از انجام این بازی رضایت کامل داشتیم و به اهداف خودمان رسیدیم.

سرمربی قطر در پایان گفت: تیم ایران در گروه ما حضور ندارد و به همین دلیل از هر نظر حریف بسیار خوب و شایسته ای برای این بازی بود. هدف ما شناسایی عملکرد نفرات در یک بازی درگیرانه و محکم بود که به آن رسیدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )