کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی معتقد است اینتر جای خالی این بازیکن را به خوبی حس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، واندا نارا معتقد است اینتر در دربی ایتالیا، مائورو ایکاردی را کم داشت، بازیکنی که در ۱۱ بازی مقابل یوونتوس هشت گل زده است. این مهاجم آرژانتینی این تابستان در پی اختلافاتی که با مدیران باشگاه اینتر پیدا کرد، به طور قرضی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد و روملو لوکاکو جانشین وی در ترکیب نراتزوری شد.

همسر و مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با حضور در برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما بازی اینتر - یوونتوس را دیدیم. در نیمه اول به نظر می‌رسید اینتر باید کارهای بیشتری انجام می‌داد.

موراتی: اینتر شخصیت لازم برای قهرمانی در سری A را دارد/ ایکاردی می‌توانست به کار کونته بیایدواندا نارا در پاسخ به پرسش فابریتزیو بیاسین، خبرنگار ایتالیایی نزدیک به باشگاه اینتر که به حالت شوخی از نارا پرسید «ایکاردی با دیدن دربی ایتالیا دلش برای بازی در این دیدار تنگ نشد؟»، اظهار داشت: ایکاردی دلش برای باز در دربی ایتالیا تنگ نشد، بلکه شما دل تان برای او تنگ شده است. شما در سری A و لیگ قهرمانان او را کم دارید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.