کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شفر به نظم تیمی و تیم ورک اعتقاد دارد و کاری به نام‌ها ندارد و ترجیح می‌دهد از بهترین‌ها و آماده ترین‌ها در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی چنگیز در خصوص عملکرد استقلال در این فصل اظهار داشت: میدان دادن به جوانان مستعد و پرانرژی را باید به فال نیک گرفت و امید است شفر با پتانسیل خوبی که دارد بتواند در راه بالندگی بیشتر استقلال تلاش کند.

وی افزود: مربیانی مثل شفر به دیسیپلین و نظم اهمیت می‌دهند و به «اسم»ها کار ندارند. شفر به «تیم ورک» بیشتر اعتقاد دارد. لذا نگاه ویژه او به جوانانی همچون صیاد منش، قائدی، حسین حسینی و امثالهم قابل تحسین است و هماهنگ شدن این نفرات با بازیکنان آبدیده‌تر استقلال را به بلوغ تاکتیکی و روانی نزدیک تر خواهد کرد.

چنگیز بیان داشت: از اینها که بگذریم باید به یک نکته مهم نیز اشاره کنم. واقعیت این است که استقلال در خط آتش شتابزده نشان می دهد و مهاجمان در زدن ضربات آخر عجله می کنند. باتوجه به بازیهای سخت آتی بخصوص دیدار حساس با سپاهان، خط حمله استقلال باید بیش از پیش هوشیار تر باشد و تلاش وافر دیگران را براحتی از کف ندهند.

پیشکسوت آبی پوشان در پایان اظهار داشت: پیروزی های اخیر ضریب انگیزه وخودباوری استقلال را مضاعف کرده و امید است که اندیشه های شفر و تلاش بیشتر بازیکنان در خطوط سه گانه بتواند قطار این تیم را بر ریل موفقیت قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.