کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

امام جمعه شهر مشهد در دیدار با ورزشکاران استان خراسان رضوی از مسئولان استانی درخواست کرد از باشگاه پدیده حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, ورزشکاران و قهرمانان استان خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه) با حجت‌‌الاسلام علم‌الهدی, امام جمعه مشهد دیدار کردند. در این مراسم از جواد وطن‌خواه, مدیرعامل باشگاه پدیده نیز تقدیر شد. حجت‌‌الاسلام علم‌الهدی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم فوتبال پدیده, از همه مدیران استانی درخواست کرد از باشگاه پدیده حمایت کنند تا دغدغه‌های مالی‌ این تیم برطرف شود.

ورزشکاران استان خراسان رضوی همچنین با حجت‌الاسلام رئیسی دیدار کردند که در این مراسم مدیرعامل باشگاه پدیده مشکلات این باشگاه را به تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد. حجت‌الاسلام رئیسی نیز به رئیس تربیت‌بدنی آستان قدس دستور داد تا در جهت ارائه خدمات ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه پدیده همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.