پیشکسوت آبی پوشان گفت: شفر به نظم تیمی و تیم ورک اعتقاد دارد و کاری به نام‌ها ندارد و ترجیح می‌دهد از بهترین‌ها و آماده ترین‌ها در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی چنگیز در خصوص عملکرد استقلال در این فصل اظهار داشت: میدان دادن به جوانان مستعد و پرانرژی را باید به فال نیک گرفت و امید است شفر با پتانسیل خوبی که دارد بتواند در راه بالندگی بیشتر استقلال تلاش کند.

وی افزود: مربیانی مثل شفر به دیسیپلین و نظم اهمیت می‌دهند و به «اسم»ها کار ندارند. شفر به «تیم ورک» بیشتر اعتقاد دارد. لذا نگاه ویژه او به جوانانی همچون صیاد منش، قائدی، حسین حسینی و امثالهم قابل تحسین است و هماهنگ شدن این نفرات با بازیکنان آبدیده‌تر استقلال را به بلوغ تاکتیکی و روانی نزدیک تر خواهد کرد.

چنگیز بیان داشت: از اینها که بگذریم باید به یک نکته مهم نیز اشاره کنم. واقعیت این است که استقلال در خط آتش شتابزده نشان می دهد و مهاجمان در زدن ضربات آخر عجله می کنند. باتوجه به بازیهای سخت آتی بخصوص دیدار حساس با سپاهان، خط حمله استقلال باید بیش از پیش هوشیار تر باشد و تلاش وافر دیگران را براحتی از کف ندهند.

پیشکسوت آبی پوشان در پایان اظهار داشت: پیروزی های اخیر ضریب انگیزه وخودباوری استقلال را مضاعف کرده و امید است که اندیشه های شفر و تلاش بیشتر بازیکنان در خطوط سه گانه بتواند قطار این تیم را بر ریل موفقیت قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.