کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در بازی با سپیدرود محتاط بود، گفت: انتظار داریم کارلوس کی‌روش بازی‌های ما را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: بازیکنان ما با احتیاط بازی کردند. اگر کسی آسیب می دید در دو بازی حساس آینده بازیکن کم می آوردیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی از دست رفت و همین هم روی اعصاب و روان بازیکنان و هواداران اثر گذاشت. خوشحالیم پرسپولیس پیروز شد و این از نظر روحی و روانی هم لازم بود تا در دربی و بازی با السد بهتر و باانگیزه تر بازی کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرونده علی دایی تصریح کرد: علی دایی مقصر نیست؛ مدیرانی که از قبل این قراردادها را بستند برای باشگاه تعهد ایجاد کردند و ما هم به این تعهد عمل کردیم.

گرشاسبی افزود: با دایی توافق کردیم و پرداختهایی هم انجام شد. ما عهده دار پرداخت مالیات شدیم و این مشکل حل شد. تا این لحظه خطری ما را تهدید نمی کند.

وی درباره احتمال تغییر زمان بازی با استقلال گفت: روی تغییر بازی های حرفی نداریم.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد کی روش و شرط وی برای حمایت فدراسیون از برنامه های آماده سازی تیم ملی تاکید کرد: اگر حرفی نزنم بهتر است. آرزو می کنم تیم ملی موفق باشد. انتظار داریم بازی ها را بیایند و از نزدیک ببینند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )