کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وینفرد شفر از برنامه تیم ملی شاکی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر بعد ازبازی با العین لب به گلایه از برنامه های تیم ملی گشود و گفت کارلوس کی روش بایدبازی نوروزی این تیم را در تاریخ نهم فروردین برابر نفت ، لغو کند.

او که حالا تیمش در کورس رقابت های سخت آسیایی است و در لیگ میخواهد نایب قهرمان شود و اقلا کارنامه امسالش بعد از کابوس ابتدای فصل ، با پایانیخوش به اتمام برسد ، با چالش داشتن ۶ ملی پوش در تیم کی روش روبرو شده است. ملیپوشانی که اتفاقا از میان شان ، سید حسین حسینی ، امید ابراهیمی ، پژمان منتظری وروزبه چشمی شانس بالایی برای سفر به روسیه دارند.

او حالا باید ۵ بازیکنش را احتمالا در اردوی تیمملی ببیند . بازیکنانی که تازه روز هفتم فروردین بعد از حدود دو هفته دوری ازتمرینات ، قرار است به شفر تحویل داده شوند تا روز نهم فروردین ماه در آزادی برابرنفت تهران بازی کنند.

شفر هر طور فکر می کند ، می بیند بازیکنانش درروز نهم حتی نمی توانند او را روی نیمکت همراهی کنند! آن هم برای استقلالی که تیامرا هم آن موقع نخواهد داشت و خیلی هم دستشاز نظر تعدد بازیکن باز نیست!

برای همین هم هست که استقلالی ها درخواست لغوبازی با نفت را دارند. شفر که در طول مدت حضورش در ایران سعی کرده مدام در دعواهایمختلفی که بین کی روش و بقیه رخ داده ،اعلام بی طرفی کند یا حتی خیلی ملو از اردوها و برنامه های تمرینی تیم ملی حمایتهم بکند و بیشتر وارد چالش با برخوردهای از نظر خودش ناامیدکننده برانکو همتایش درپرسپولیس شده بود ، حالا دلخور است و می گوید سرمربی تیم ملی برای کمک به او بایدبه سازمان لیگ اعلام کند بازی استقلال لغو شود.

اما آیا این امکان وجود دارد؟ پاسخ کاملا منفیاست. چون فشردگی بازی های لیگ و آسیا و تیم ملی اصلا اجازه تغییراتی از این دست رانمی دهد. اما چرا سازمان لیگ در زمان برنامه ریزی ، چنین برنامه فشرده ای را درنظر گرفته است؟ پاسخ خیلی ساده بوده. برنامه ها در ابتدای فصل به همه باشگاه ها ازجمله استقلال اعلام شده بود. علیرضا منصوریان هم دقیقا مثل برانکو اعتقاد داشتهبازیکنانش اگر روز نهم بازی کنند ، تا چهاردهم که قرار است در آسیا بازی آسیاییداشته باشند ، زمان لازم برای ریکاوری را دارند. او خواسته تا تیمش را برای بازیهای آسیایی نگه دارد و این خواسته را به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کرده است.

حالا حتی اگر شفر با چالشی بزرگ روبرو باشد و بهدرستی اعلام کند ، این خواسته منصوریان از نظر او قابل پذیرش نبوده و تیم ملی بایداز باشگاه ها هم حمایت کند و همراهی داشته باشد ، در شرایطی که روز ششم فروردین ،روز بازی های ملی فیفاست و تیم ملی این حق برای بازی دوستانه را نمی توانسته درسال جامجهانی به سادگی از دست بدهد ، این خواسته عملی نمی شود.

حالا شاید اتفاقات این بازی باعث دلخوری شفر ازکی روش و به تبع آن استقلالی ها از تیم ملی شود اما حقیقت این است که این بار قطعاتیم ملی مقصر نبوده و سازمان لیگ در تعامل با سرمربیان و مدیران باشگاه های حاضردر لیگ قهرمانان آسیا این برنامه را چیده است و قطعا درخواست کی روش هم نمی تواندمبنایی برای لغو بازی ها باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )