کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم هیوستون راکتس در بازی خود با درخشش جیمز هاردن بر یوتا جز گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (دوشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس با بازی درخشان جیمز هاردن بر میزبان خود یوتا جز در سالن تویوتا سنتر غلبه کرد.

گارد رأس راکتس در این بازی توانست ۵۶ امتیاز و ۱۳ پاس گل کسب کند. او تاکنون در دوران بازیگری خود نتوانسته بود ۵۶ امتیاز به دست بیاورد. هر ۷ پرتاب ۳ امتیازی هاردن در بازی مقابل یوتا وارد سبد شد. راکتس در سومین بازی متوالی بیش از ۱۱۹ امتیاز به دست آورد.

در دیگر بازی امروز که در سالن «آموِی سنتر» شهر اورلاندو برگزار شد، تیم بوستون سلتیکس با غلبه بر میزبان خود به هشتمین پیروزی متوالی خود رسید.

اوکلاسیتی تاندر نیز از میزبان خود پورتلند تریل بلیزرز شکست خورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

میامی ۱۰۴ – لس آنجلس کلیپرز ۱۰۱

بوستون ۱۰۴ – اورلاندو ۸۸

واشنگتن ۱۰۷ – تورونتو ۹۶

یوتا ۱۱۰ – هیوستون ۱۳۷

فینیکس ۹۵ – سان آنتونیو ۱۱۲

ایندیانا ۱۰۱ – نیویورک ۱۰۸

شارلوت ۹۴ – مینه‌سوتا ۱۱۲

اوکلاهماسیتی ۹۹ – پورتلند ۱۰۳

ممفیس ۱۰۲ – لس آنجلس لیکرز ۱۰۷

در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های بوستون سلتیکس و دیترویت پیستونز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم‌های هیوستون راکتس و مینه سوتا تیمبروولوز در صدر کنفرانس غرب هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.