کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با الهلال حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی ۰-۰ تیمش مقابل الهلال عربستان،در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و در مورد مسابقه به صحبت پرداخت.

برانکو در ابتدای حرف هایش گفت:«باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. به حریف هم بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:«از عملکرد بازیکنانم در زمین کاملا رضایت دارم. اما متاسفم که با وجود بازی خوب نتوانستیم به نتیجه پیروزی دست یابیم. ما برای پیروزی در زمین حاضر شده بودیم و البته مقابل تیمی قرار گرفتیم که بهترین تیم آسیاست.»

سرمربی سرخ ها در بخش پایانی صحبت هایش گفت:«تلاش کردیم بهترین نمایش خود را ارائه دهیم. خیلی با انرژی و روان بازی کردیم. این بازی تمام شد و حالا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الوحده داشته باشیم. هنوز یک بازی باقی مانده و شانس داریم تا به موفقیت برسیم. البته نگاهی هم به بازی الریان و الهلال خواهیم داشت.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )