مدیرعامل سیاه جامگان مشهد با گلایه از مسئولان این استان گفت: مسئولان به راحتی از کنار قول هایی که دادند گذشتند.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اوضاع نه چندان خوب باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: به هر حال شرایط را سعی می کنیم به هر نحوی که شده پیش ببریم تا تیم به مشکل نخورد.

وی افزود: متاسفانه مسئولان قول های زیادی بابت حمایت از تیم ما داده بودند که در این شرایط که ما نیاز به حمایت داریم خیلی راحت و نرم از کنار قول هایی که داده بودند گذشتند.

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد خاطرنشان کرد: ما خودمان در حد توان مقداری بودجه تهیه کردیم تا به تیم تزریق کنیم اما واقعا دچار مشکل هستیم. کل دریافتی ما از فدراسیون فوتبال ۵۰۰ میلیون تومان بود. سال گذشته آنها ۱۰۰ میلیارد قرارداد بستند و ۲۳ میلیارد آن تنها وصول شده است کسی نمی داند ۷۷ میلیارد دیگر چه شده است؟ در حال حاضر و پس از گذشت ۲۰ بازی دریافتی ما ۵۰۰ میلیون بودجه ای در حالی است که اگر تبلیغات محیطی را به خودمان می دادند حداقل در هر بازی حدود ۲۰۰ میلیون تومان تبلیغات محیطی درآمدزایی می کردیم که در طول فصل مبلغ خوبی بود اما فدراسیون اگر نمی تواند وصول کند این تبلیغات را به خودمان بدهد. تازه منت هم سر ما می گذارند که به باشگاهها دریافتی داشتیم.

عباسی تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا شرایط را در حد توانمان برای تیم مهیا کنیم چرا که سیاه جامگان باید در لیگ بماند و مردم این تیم را دوست دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.