کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی ۶ بر ۲ مردانش برابر رئال بتیس گفت: مسی و سوارس فوق العاده خوب‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر رئال بتیس گفت: از دید من وجود دو بازیکن بزرگ مثل مسی و سوارس می‌تواند هر تیمی را به سعادت و خوشبختی برساند، بارسلونا با وجود این دو طلای گرانبها به همه چیز می‌رسد، نیمار نیز به زودی به ما اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: آردا توران بازیکن دوست داشتنی من است و انتقادات خط داده شده روزنامه‌های مادریدی را قبول ندارم. او البته در حد و اندازه‌های بهترین های تیم نیست و البته به نظر من این طبیعی است، هر بازیکنی ویژگی‌هایی دارد که باعث خاص شدنش می‌شود.

انریکه درباره فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: برای من این موضوع تمام شده و نمی خواهم برابر مدیرعامل قرار بگیرم. کاش چند بازیکن خوب خود از اینگونه از دست نمی‌دادیم و کاش چند بازیکن خوب می‌خریدیم اما نمی‌شود به گذشته برگشت و من اکنون تیم خوب خودم را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.