رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: تراکتورسازی یا در ورزشگاه اختصاصی خودش و یا در خارج از استان به میدان می‌رود. باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد و نظرش را به ما اعلام کند.

حسین ششکلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه هواداران و باشگاه استقلال خوزستان هنوز نمی‌دانند در هفته اول لیگ برتر تراکتورسازی در کدام ورزشگاه میزبانی می‌کنند، گفت:‌ ما در مورد برگزاری بازی تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر به جمع‌بندی رسیدیم و قرار شد اگر مصطفی آجورلو نتوانست ورزشگاه بنیان‌دیزل را هماهنگ کند این تیم در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان می رود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی از لحاظ امنیتی شرایط برگزاری بازی را دارد،‌عنوان کرد: هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نیست. خوشبختانه فرهنگ هواداران بالا رفته و مسئولان انتظامی هم برگزاری مسابقه را کنترل می‌کنند. تراکتورسازی از همان ورزشگاه به لیگ برتر آمد و در دیدارهای این تیم ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به طور کامل پر می‌شد. مسئولان گسترش فولاد بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند صلاح ندانستند تراکتورسازی در ورزشگاه‌شان به میدان برود و باید دو بازی تراکتورسازی در زمین اختصاصی خودش برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه آیا قصد وساطت برای راضی کردن گسترش فولاد را ندارد، گفت: به وظیفه خود عمل کردیم و در این مدت جلسات مختلفی داشتیم. حتی مسئولانی که سمت‌شان از بنده بالاتر است در راستای حل این مشکل جلساتی را برگزار کردند. در نهایت مقرر شد که تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل یا ورزشگاه اختصاصی خودش میزبانی کند که ما منتظر هستیم نتیجه نهایی به ما اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است تراکتورسازی در این دو مسابقه در شهر دیگری به میدان برود، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد و آنها خودشان باید تصمیم بگیرند. تراکتورسازی هر تصمیمی بگیرد خودش پاسخگوی هوادارانش خواهد بود.

ششکلانی در پایان عنوان کرد: مشکلی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نمی‌بینم. فقط ایراد این ورزشگاه ظرفیت کم آن است که می‌توانیم این مسئله را به مردم بگوییم و از آنها بخواهیم به حد گنجایش ورزشگاه سکوها را پر کنند و مابقی افراد در منزل‌هایشان بازی را مشاهده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.