کاپیتان تیم فوتبال چلسی از سر مربی پیشین خود برای موفقیت در منچستریونایتد حمایت به عمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی این هفته به عنوان جانشین «لوییس فن خال» در تیم منچستریونایتد معرفی شد.

کاپیتان بلند مدت تیم فوتبال چلسی این مربی را به خوبی می شناسد و انتظار دارد حضور وی به تاثیری بزرگ منجر شود.

«جان تری» به اسکای نیوز گفت: این خبری فوق العاده برای منچستر یونایتد است. من اطمینان دارم هواداران منچستر یونایتد و بازیکنان این تیم از این اتفاق خوشحال خواهند شد.

وی افزود: من پیش از این بارها گفته ام مورینیو بهترین مربی ای است که من تا به حال با او کار کرده ام و این یک خوشحالی بزرگ است. روشی که منجر به پایان کار او در چلسی شد باعث شرمندگی است اما برای ذاو بهترین آرزوها را دارم چون مربی بزرگی است و همچنین یک مرد بزرگ. مورینیو مطمئنا برای منچستریونایتد مربی بزرگی خواهد بود.

مورینیو افزود: اطمینان دارم که او با کسانی مثل رایان گیگز کنار می آید و امیدوارم که او و سایر اعضای تیم در کنار ژوزه بمانند و از او حمایت کنند.

مربی سابق بارسلونا و بایرن پپ گواردیولا این فصل به منچستر سیتی خواهد پیوست در حالی که چلسی به مربی سابق یونتوس و ایتالیا «آنتونیو کونته» روی آورده است.

تری ادامه داد: من فکر می کنم این برای فوتبال انگلیس عالی است نه تنها به خاطر چیزی که لسترسیتی فصل گذشته با کلودیو رانیه‌ری به آن دست یافت بلکه با حضور ژوزه و پپ گواردیولا در منچستر و آمدن کنته به چلسی یک جنگ واقعی میان این مربیان در خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: فکر می کنم این نه تنها برای فوتبال بلکه به طور کلی برای لیگ برتر خیلی جذاب خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.