کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مصدومیت ۲ بازیکن کلیدی، اولین صعود تیم قدیمی انگلیس به جمع ۸ تیم برتر اروپا را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم منچسترسیتی در شب مصدومیت ۲ مدافع میانی خود با تساوی بدون گل خانگی مقابل دیناموکیف اوکراین در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها راه یافت.

در این بازی ورزشگاه «اتحاد» ابتدا کاپیتان وینسنت کمپانی و سپس اوتامندی،۲ مدافع میانی اصلی تیم به دلیل مصدومیت در دقایق ۷و ۲۴ از بازی بیرون رفتند و در نهایت با رقم خوردن تساوی بدون گل، منچسترسیتی به خاطر برتری ۳ بریک در بازی رفت در زمین حریف به عنوان اولین و شاید آخرین تیم انگلیسی به مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی و اولین مربی اهل آمریکای جنوبی فاتح لیگ برتر انگلیس به رکورد حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۳ تیم مختلف ( ویارئال، مالاگا و حالا منچسترسیتی) دست یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.