مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار مهم به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، در مرحله برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو دیدار برگزار می شود تا پرونده این مرحله از رقابت ها بسته شود. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این مرحله، بارسلونا در حالی در نوکمپ برابر آرسنال به میدان می رود که ۳۷ دیدار را نباخته و یک رکورد در فوتبال اسپانیا ثبت کرده است. از طرفی آنها با برد ۲ بر صفر در خانه آرسنال از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار هستند.

در دیدار رفت، لیونل مسی توانست طلسم گل نزدن برابر پتر چک، دروازه بان آرسنال را بشکند و دروازه این تیم را باز کند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال از این دیدار این طور یاد کرده است که تیمش در پی ممکن کردن ناممکن است. نتایج بد در لیگ برتر انگلیس و کنار رفتن از جام حذفی، هواداران آرسنال را حسابی کلافه کرده است. آنها امیدوار بودند در فصلی که سایر مدعیان لیگ برتر ضعیف ظاهر شدند، تیمشان به طلسم قهرمان نشدنش بعد از ۱۲ سال پایان دهد اما با شرایط موجود آرسنال موفق به انجام این کار نخواهد شد. حال باید دید فلسفه ونگر این بار در حالی که لشگری از مصدومان دارد و حتی توسط هواداران خودی نیز هو شده است، در جهنم نوکمپ چطور عمل خواهد کرد.

بارسلونای لوییس انریکه نیز بعد از صدرنشینی در لیگا با خیال راحت به این دیدار فکر می کند. آنها در بازی رفت تقریبا کار صعودشان را قطعی کردند و حالا باید منتظر ماند و دید در دیدار برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در دیگر دیدار این مرحله، بایرن مونیخ برابر یوونتوس به میدان می رود. بایرن در بازی رفت با دو گل از حریف خود پیش افتاد ولی بازگشت یووه به دیدار باعث شد تا دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد. حالا بایرن مونیخ بیش از حریف خود امیدوار به صعود است. تساوی پر گل در خانه حریف شانس آنها را زیاد کرده است ولی فوتبال آلمان هر چقدر از برد برابر تیمی از ایتالیا مطمئن بوده، حسابی غافلگیر شده است. باید ببینیم در روزهای باقی مانده حضور گوآردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ تلخ تر از این خواهد شد یا ماسیمیلیانو آلگری باید همراه یوونتوس از لیگ قهرمانان وداع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.