تیم فوتبال منچستر سیتی با وجود توقف خانگی برابر دیناموکیف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال منچستر سیتی و دیناموکیف دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را از ساعت ۲۳:۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند که جدال این دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این حال تیم سیتی بخاطر برد ۳ بر یک در خانه حریف به مرحله بعد راه یافت.

در نیمه نخست تیم دیناموکیف که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را تهاجمی شروع کرد و در واقع میداندار بود و در آنسوی میدان منچستر سیتی هم سعی داشت در خانه گل دیگری وارد دروازه حریف کند. اتفاق ویژه ۲۵ دقیقه ابتدایی این نیمه مصدومیت کمپانی و اوتامندی مدافعان میانی سیتی بود که هر دو بخاطر مصدومیت تعویض شدند.

در نیمه دوم تیم منچستر سیتی انگیزه بیشتری برای گلزنی پیدا کرد و بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد. این تیم در دقیقه ۶۳ تا آستانه گلزنی پیش رفت که شوت زمینی خسوس ناواس به تیر دروازه حریف اصابت کرد و به بیرون برگشت.

در ادامه کار تلاش دو تیم برای گلزنی بی ثمر ماند تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد. بدین ترتیب تیم اتلتیکو مادرید با توجه به برد ۳ بر یک در زمین دیناموکیف، در مجموع نیز با همین نتیجه برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.