سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: نفرات تیم‌ملی ایران که مورد ستایش قرار گرفته‌اند ماحصل لیگ و مربیان خوب ما در لیگ ایران است که بر مبنای تاکتیک بازی که مدنظر ماست انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری پس از دیدار با عراق، اظهارکرد: امروز هم بازیکنان ما یک بازی خوب و محکم را از خود به نمایش گذاشتند که به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. مردانه دویدند و نتیجه‌اش را هم گرفتند. عراق هم تیم خوبی بود و باید بگویم که از دو تیم دیگر گروه ما تکنیک و تاکتیک بالاتری داشت، اما به خاطر مصدومیت بازیکنانش در قبل و حین بازی نتیجه از دستش در آمد.

وی افزود: به همه تیم‌های حاضر در مسابقات احترام می‌گذارم و اعتقاد دارم در نتیجه‌ای که برای تیم حریف رقم خورد علاوه بر مصدومیت‌ها، اشتباهات دروازه‌بان آنها تاثیرگذار بود چرا که سرمربی آنها را که مربی باهوشی است می‌شناسم و دیدید که با تغییر تاکتیک از سوی آنها در نیمه دوم جلوی دریافت گل‌های بیشتر گرفته شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سئوال یک خبرنگار ازبکستانی که این پیروزی با چند درصد از قدرت ایران به دست آمد، متذکر شد: نمی‌توان درصد به میان آورد چون ما برای هر بازی تاکتیک مختص به آن داریم و فقط به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم در آن موفق‌تر باشیم. بازی به بازی فکر می‌کنیم تا ان شاالله به هدف نهایی که همان قهرمانی آسیا است دست پیدا کنیم.

ناظم‌الشریعه در واکنش به سئوال خبرنگار استرالیایی که پیروزی پر گل ایران را پاسخی به پیروزی یازده گل بازی گذشته ژاپن دانست، تصریح کرد: هیچ رقابتی با ژاپن یا هر تیم دیگری بر سر گل زده نداریم، همانطور که دیدید آنها روز اول یک بر صفر به پیروزی رسیدند، اما ما با شش گل به برتری دست پیدا کردیم. کار خودمان را انجام می دهیم و پله به پله جلو می‌رویم.

"اگر سه نکته بخواهید به تیم‌ملی ازبکستان با توجه به تجربه‌ای که از بازی با عراق دارید بگویید چیست؟" این سوال خبرنگار شبکه ورزش ازبکستان پرسید که سرمربی تیم‌ملی ایران این گونه پاسخ داد: اولین، دومین و سومین نکته این است که عراق تیم خیلی خوبی است.

سرمربی تیم‌ ملی ایران در خاتمه از حمایت پرشور تماشاگران ایرانی و تشویق‌های بی امان تیم‌ملی ایران از سوی تماشاگران ازبکستانی تشکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.