سرمربی تاتنهام از پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی تاکید کرد هنوز زود است درباره قهرمانی در این فصل صحبت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، نتایج درخشان تاتنهام با مائوریسیو پوچتینو همچنان ادامه دارد. این تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. سیتی اکنونبا دو امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی صدرنشین، در جایگاه دوم جدول رده بندی جای دارد.

تاتنهام با نتایج درخشانی که به دست آورده است، یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. با این حال، سرمربی آرژانتینی این تیم هنوز دوست ندارد درباره قهرمانی سخن به میان آورد.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک پیروزی بزرگی را به دست آوردیم و همه ما بسیار خوشحال هستیم. بازیکنان تاتنهام برای پیروزی در این دیدار هر آنچه را که در توان داشتند، رو کردند و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند. آنها ثابت کردند شایسته پیروزی هستند.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: باید روز به روز به تلاش ادامه داد و پیشرفت کرد. خوشبختانه اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم اما هنوز زود است از کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام سخن به میان آوریم. بازی کردن برابر منچسترسیتی، آن هم در خانه این تیم، کار بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم و طبیعی است که بازیکنان، اعتماد به نفس بالاتری دارند و این مساله کار را برای ما در بازی‌های آینده راحت تر می کند.

پوچتینو در پایان سخنانش نیز گفت: اکنون دیگر باید بازی با منچسترسیتی را فراموش کنیم. لحظات شادی را برای هواداران خلق کردیم و بدون شک آنها بسیار خوشحال هستند. دیگر باید به دیدار حساس برابر فیورنتینا در لیگ اروپا فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.