کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت باشگاه استقلال مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل این باشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، روز چهارشنبه و با حکم بهرام افشارزاده مشاور اجرایی باشگاه و دستیار ویژه مدیر عامل مشخص شد. بنا بر این حکم، نصرالله عبدالهی با توجه به تجارب متعدد بازی، سرمربیگری و سرپرستی از سوی افشارزاده برای این سمت منصوب شده است.

عبدالهی در دوران بازی گری در سال ۱۳۴۹به همراه استقلال قهرمان آسیا شد و دو تجربه قهرمانی با تیم فوتبال استقلال در مسابقات داخلی را نیز در کارنامه دارد. او همچنین در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین و المپیک‌های مونترال و مسکو نیز در تیم ملی ایران کارنامه درخشانی داشته است.

عبداللهی پس از بازنشستگی در سال ۱۳۷۳ سرمربی استقلال شد و پس از آن به عنوان سرمربی سایپا به مقام چهارمی آسیا دست یافت. عبداللهی در زمان سرمربیگری پورحیدری برای مدتی سرپرست استقلال بود و حالا با تشخیص افشارزاده برای ارتقای باشگاه و فوتبال استقلال در کنار این باشگاه خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )