کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید که تیمش باید ذوب‌آهن را در شروع لیگ شکست دهد.

مهدی مؤمنی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جوی که در تیم استقلال وجود دارد گفت: خوشحالم که در تیم بزرگی مثل استقلال حضور دارم و جو این تیم هم بسیار خوب است. بازیکنان استقلال خیلی زود مرا پذیرفتند و همه بازیکنان تیم چه قدیمی‌ها و چه بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند، مثل یک برادر با هم رفتار می‌کنند.

او در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان استقلال رابطه صمیمی‌تری دارند تاکید کرد: سعی می‌کنم با همه بازیکنان رابطه خوب و صمیمی داشته باشم و همانطور که گفتم در استقلال همه با هم رفتار خوبی دارند. با این حال صمیمی‌ترین دوست من میثم مجیدی است.

مؤمنی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال گفت: استقلال با ادامه این شرایط شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته پیش‌بینی سخت است چون چند تیم دیگر مثل استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و ... برای قهرمانی تلاش می‌کنند. برای ما بازی با ذوب‌آهن در شروع دوباره لیگ که بهمن ماه برگزار می‌شود، خیلی مهم است و اگر این بازی را ببریم گام محکمی برای قهرمانی برمی‌داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.