درحالی که برانکو پیش از این اعلام کرده بود در دنیا معمولا پنالتی را به کسی که پنالتی گرفته نمی‌دهند، مقابل نفت او برخلاف گفته خود رفتار کرد تا طارمی که خودش پنالتی گرفته بود ، ضربه را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی که طارمی پنالتی گرفت و برانکو دستور داد که بنگستون پنالتی را گل کند، مهدی طارمی گفت: «در هر صورت من پنالتی زن اول تیم هستم و طبیعی است که وقتی پنالتی نزنم ناراحت شوم اما هنگامی که توپ گل شد ناراحتی من از بین رفت چرا که مهم برد پرسپولیس است.»

در پاسخ به این حرف برانکو اعداد ریاضی را وسط کشید و از آمار حرف زد و گفت: «کمتر در دنیا می‌بینید که همان بازیکنی که پنالتی گرفت، خودش پنالتی بزند. دلیلش هم این‌است که معمولا بازیکنی که پنالتی گرفته هم مصدوم است و هم هیجان زده، چنین بازیکنانی زیادتر از دیگران پنالتی را خراب می‌کنند.»

با این وجود اما برانکو مقابل نفت تهران روی حرف و آمار خود نایستاد. او پنالتی را که طارمی گرفته بود به خود این بازیکن داد و از آمار عبور کرد و به احساس رسید. به این ترتیب توپ گل نشد، بازی برگشت و دو امتیاز پرسپولیس از دست رفت.

شاید برانکو هم دوست داشته باشد طارمی آقای گل ایران شود اما تصمیم احساسی این مربی توانا دو امتیاز را از پرسپولیسی که به روزهای اوجش رسیده گرفت. برانکو اشتباه کرد، نه برحسب نظر دیگران، که با احتساب نظر خودش که باید پنالتی را به کس دیگری می‌داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.