تیم فوتبال فولاد خوزستان با فرار از شکست و برتری در دربی اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر تا حدودی از بحران نتیجه نگرفتن فاصله گرفت. استقلال اهواز با این باخت در قعر جدول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان برابر هم به میدان رفتند که فولاد خوزستان شکست یک بر صفر در نیمه نخست را در ثانیه‌های پایانی بازی با برتری ۲ بر یک عوض کرد و به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، فرزاد آشوبی در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی، گل برتری تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند اما مهرداد جماعتی (۶۱) و حسین ابراهیمی (۶+۹۰- پنالتی) گل‌های برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

دراگان اسکوچیچ که به خاطر شکست‌های اخیر در خطر اخراج قرار داشت، با این پیروزی خودش و تیمش را به آرامش رساند و بحران نتیجه‌گیری را پشت سرگذاشت.

با این پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان ۹ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهاردهم رسید اما استقلال اهواز که یک بازی کمتر دارد، با ۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.