مربی فوتبال نفت تهران معتقد است که پرسپولیس در بازی مقابل این تیم بسیار خوب بازی کرده و می‌توانسته برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خرمگاه پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی را بسیار بد شروع کردیم و نیمه اول را هم بسیار بد به پایان رساندیم. اصلاً بازی خوبی برای ما نبود، اما در نیمه دوم با یک جابه‌جایی و تعویضی که داشتیم روند بازی را تغییر دادیم و توانستیم مالکیت بیشتری روی توپ داشته باشیم.

وی افزود: قبل از بازی هم فیلم بازی‌های پرسپولیس را تماشا کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم نسبت به سایر تیم‌های لیگ بسیار متفاوت‌تر بازی می‌کند. پرسپولیسی‌ها تیمی با انگیزه هستند و فوتبالی هجومی هم به نمایش می‌گذارند. تمام نفرات هجومی این تیم بسیار خوب هستند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و توانستیم یک گل هم بزنیم. هرچند معتقدم می‌توانستیم بیشتر از یک گل هم وارد دروازه پرسپولیس کنیم، اما نباید از حق بگذریم، چون پرسپولیس یک پنالتی از دست داد و چند موقعیت هم از دست دادند. اگر بگویم که ما باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم حرف بسیار ناعادلانه‌ای زده‌ام. به نظرم پرسپولیسی‌ها می‌توانستند در این بازی پیروز شوند، چون بهتر از ما بازی کردند.

خرمگاه تصریح کرد: امروز فوتبال روی بد خود را به پرسپولیس نشان داد و آنها نتوانستند به پیروزی برسند. این اتفاق بارها برای ما در این فصل رخ داده و بازی برده را با یک پنالتی در دقیقه ۹۳ از دست داده‌ایم. این اتفاقات در فوتبال رقم می‌خورد و امروز هم برای پرسپولیس رخ داد، چون چنین مسائلی در فوتبال یک قاعده است و ما توانستیم از این قاعده استفاده کنیم. برای یک امتیازی که کسب کردیم خداوند را شکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.