معاون وزارت ورزش گفت: تا جایی که من اطلاع دارم رؤسای فدراسیون‌ها توسط مجمع آنها انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی که امروز به همراه وزیر ورزش در اردوی تیم ملی وزنه‌بردرای شرکت کرده بود در این مورد گفت: امروز به همراه وزیر به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری آمدیم چون قرار است فردا این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود. فکر می‌کنم شرایط بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود، چون هفته پیش خودم در تمرین بودم این پیشرفت را حس می‌کنم.

سجادی درمورد اینکه وزنه‌برداران دغدغه حمایت وزارت ورزش را دارند، گفت: قطعاً همین طور است البته رقابت های المپیک برای ما در اوج است و ما حداقل فقط در ۳ یا ۴ رشته شانس کسب مدال داریم که یکی از آنها وزنه‌برداری است همانطور که اولین مدال ما در المپیک در این رشته به ثبت رسیده و به همین دلیل است که امروز ما در اردوی وزنه‌برداری حاضر شدیم.

معاون وزارت ورزش در مورد جلسه این وزارت با هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: به دعوت هیأت اجرایی به این جلسه رفتیم و گزارشی  درمورد آمادگی تیم‌ها و کسب سهمیه توسط رئیس کمیته ملی المپیک ارائه شد. ضمن اینکه تک تک اعضاء در جهت پیشرفت ورزش کشور صحبت‌هایی را مطرح کردند.

سجادی درمورد این اظهارنظر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال که چرا باوجود اینکه رئیس ۱۴-۱۵ فدراسیون را وزارت ورزش تعیین می‌کند، اما حالا همه از من ایراد می‌گیرند، گفت: از خودشان در این مورد سؤال کنید. تا جایی که من اطلاع دارم رؤسای فدراسیون‌ها توسط مجمع آنها انتخاب می‌شوند.

وی درمورد اینکه چه زمانی انتخابات فدراسیون پزشکی ـ ورزشی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات این فدراسیون برگزار خواهد شد.

سجادی درمورد زمان آن نیز یادآور شد: زمان آن و اینکه کی انتخابات برگزار می‌شود، گفت: کی کار شیطان است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.