سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه با بازیکنان این تیم به سرخ پوشان وعده داد تا چند روز آینده مبالغی به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز طبق وعده‌ای که داده بود در تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان و مربیان پرسپولیس برگزار کرد.

در این جلسه طاهری ضمن اشاره به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس از بازیکنان خواست بدون توجه به حواشی با قدرت و با تمرکز کافی به تمرینات و مسابقه‌هایشان فکر کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جلسه یک ساعته در ساعت ۱۸ آغاز شده بود خطاب به بازیکنان گفت‌ که طی چند روز آینده مبالغی به حساب سرخ پوشان واریز خواهد شد و در اولین فرصت باز هم پول‌هایی به حساب بازیکنان ریخته می‌شود.

در این جلسه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم به نمایندگی از سایر بازیکنان صحبت کردند و اشاره به مشکلات مالی بازیکنان داشتند که طاهری قول رفع این مشکلات را به آنان داد این جلسه در ساعت ۱۹ به پایان رسید و بازیکنان برای انجام تمرین به زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

گفتنی است پیش از جلسه با بازیکنان طاهری جلسه‌ای هم با برانکو سرمربی پرسپولیس و حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.