سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: مسئولان تصمیم‌گیر فدراسیون فوتبال با انتخاب مربیان خارجی برای تیم ملی به سرمایه‌های داخلی بی‌احترامی نکنند.

رضا فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال، گفت: اعتقاد دارم بحث انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتسال بسیار زمان‌بر و طولانی شده که این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نیست.

وی بیان کرد: برای تیم قدرتمندی مثل ایران که نگاه خوبی از سوی فوتسال جهان بر آن وجود دارد بسیار بد است که مدت‌ها بدون سرمربی کار کند. امیدوارم این موضوع با درایت مسئولان هر چه سریع‌تر ختم به خیر شود تا بیش از این فوتسال ایران آسیب نبیند.

فلاح‌زاده درباره انتخاب مربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی نیز گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتسال معتقدم سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد چرا که از این حیث آدم‌های بسیار توانمندی در داخل کشور داریم. متاسفانه این مربیان توانمند که تعداد آنها نیز کم نیست از سوی مسئولان به هیچ عنوان دیده نمی‌شوند!

وی با اشاره به آن که بسیاری از تیم‌های خارجی آرزوی در اختیار داشتن مربیان ایرانی را دارند، افزود: متاسفانه فدراسیون و کمیته فوتسال نگاه خوبی به اساتید و مربیان صاحب سبک ایرانی ندارند و با بی‌اعتنایی از کنار نام‌های مطرح داخلی عبور می‌کنند.

فلاح‌زاده در خصوص پیروزی ۸ بر ۲ تیمش مقابل یاسین پیشرو قم نیز گفت: بازیکنان مقاومت بازی بسیار خوبی انجام دادند و در روزی که بخت نیز با ما یار بود موفق شدیم با نتیجه خوب ۸ بر ۲ قمی‌ها را شکست دهیم.

وی با بیان این که به هیچ عنوان اختلاف تیم مقاومت با یاسین پیشرو ۶ نبود، اظهار کرد: توپ‌های تیم مقاومت در این دیدار به گل نشست اما قمی‌ها بدشانس بودند و از موقعیت‌هایشان استفاده نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.