مدافع استقلال به حرف های آنالیزور استقلال واکنش نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هاشم بیک زاده مدافع استقلال این روزها تحت فشار است. امیر قلعه نویی سرمربی و شاهرخ بیانی آنالیزور استقلال، به خاطر بازی نکردنش در دربی، به انتقاد از او پرداختند. در واقع، آنها به شکلی درباره غیب بیک زاده در این مسابقه حرف زدند که گویا او عامل شکست بوده است. شاهرخ بیانی حتی به موضوع بیماری بیک زاده اشاره کرد و گفت: «بازیکنی که ۶۵۰ میلیون تومان پول گرفته است، در نیمه دوم بازی با پرسپولیس اعلام کرد که حالش خوب نیست. او مدعی شد دل پیچه دارد و نمی‌تواند بازی کند! آقای بازیکنی که ادعا می‌کنی مسموم هستی، چرا روی نیمکت نشستی؟! مگر قرار نبود به تیم کمک کنی؟! این آقایان می‌خواستند قلعه‌نویی را زمین بزنند. البته او هم در رختکن همه آنها را به خدا واگذار کرد.»

هاشم بیک زاده مدافع تیم ملی در گفت و گو با خبرآنلاین و در واکنش به این صحبت ها می گوید: «تیم پزشک دارد و بهتر است آنها در این باره صحبت کنند نه کسی که تخصصی ندارد. من از شما رسانه ها خواهش می کنم در این باره از پزشک تیم سوال کنید و ببیند آیا واقعا مریض بودم یا نه؟ احساس می کنم ایشان با این حرف ها قصد دارند ذهن ها را منحرف کند و من را عامل شکست بداند. یعنی اگر من در زمین بودم، استقلال برنده می شد؟ از طرفی می گوید ملی پوش در زمین راه می رود و از سوی دیگر می گوید بیک زاده بازی نکرد و به تیم ضربه زد. کدام حرفتان را باور کنیم؟ اینهمه تناقض در حرفهایت داری. برای بازیکن چه افتخاری بزرگتر از اینکه در دربی بازی کند؟ اگر شرایطش را داشتم قطعا بازی می کردم ولی متاسفانه به خاطر مریضی نتوانستم بازی کنم.»

بیک زاده استدلال های بیانی را جالب می داند و توضیح می دهد: «بازیکنی که پول گرفته نباید مریض شود؟ این چه استدلالی است؟ تازه اگر ۶۵۰ میلیون گرفتم حقم است. باشگاه بالای یک میلیارد تومان به من بدهکار است، این چه استدلال خنده داری است که شما دارید؟»

مدافع تیم ملی که از حرف های بیانی بسیار ناراحت است، درباره ادعای دیگر او می گوید: «او گفته ما می خواستیم قلعه نویی زمین بخورد. فکر کنم الان وقت آن است که آقای قلعه نویی جواب بدهد. اگر واقعا با حرف های بیانی موافق است، اسم بیاورد و بگوید چه بازیکنانی این کار را کردند و اگر حرف هایش را قبول ندارد، تکذیب کند. این نوع حرف زدن در واقع بیشتر شائبه ایجاد می کند و به استقلال ضربه می زند. هدف از چنین حرف هایی متشنج کردن جو است. امسال همه به اندازه کافی سختی کشیدیم و این بحث ها دیگر درست نیست.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.