کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محمد مایلی کهن با حضور در ورزشگاه شهید پیشگاه هادیان انزلی ، بازی تیم های ملوان و استقلال را به تماشا نشست.عکس:امیرحسین خیرخواه
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد مایلی کهن ، مدیرفنی تیم ملی امید که این روزها در یک سنگر مشترک با قلعه نویی و فیروز کریمی می جنگد و درست مثل آنها منتقد جدی کارلوس کروش است ، از این دو مربی هم دل خوشی ندارد و همیشه منتقد جدی شیوه مربیگری این دو مربی بوده است و بارها مصاحبه های تندی علیه این دو انجام داده است ، عصر جمعه در انزلی به تماشای بازی تیم های شان نشست. دو بازیکن تیم امید او در این میدان حاضر بودند. مجید حسینی برای استقلال و کنعانی زادگان برای ملوان. مایلی کهن که اصالتا برای انزلی است ، هیچ گاه نامش برای مربیگری تیم شهرش مطرح نبوده و هیچ گاه با سران این تیم رابطه گرمی نداشته است . او البته در چند ساله اخیر بیش از همیشه به زادگاهش می رود اما نه برای مربیگری!

۴۱۴۱

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )