دیه‌گو مارادونا به انتقاد از لوئیس فان‌خال - سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد - به دلیل بازی ندادن به رادامل فالکائو پرداخت.
به گزارش ایسنا، پس از آنکه هریستو استوویچکف به انتقاد شدید از فان‌خال به دلیل ترک بارسلونا پرداخته بود و فرانک ریبری که این مربی را مربی بدی دانسته بود، این‌بار دیه‌گو مارادونا با انتقاد از لوئیس فان‌خال، او را شیطان نامید.

فالکائو مهاجم کلمبیایی منچستریونایتد از ابتدای فصل تاکنون در ۱۲ بازی از ابتدا به میدان رفته است. او تابستان گذشته به صورت قرضی از موناکو یه شیاطین سرخ پیوست ولی در این تیم نمایش ضعیفی از خود نشان داد، هرچند مارادونا معتقد است فان‌خال مسئول بازی ضعیف فالکائو است.

او با تمجید از تیم ملی کلمبیا گفت: کلمبیا در جام جهانی عالی بود و من فکر می‌کنم در نهایت حریفان خطر کلمبیا را احساس کردند. وقتی رودریگز یا کوادرادو صاحب توپ می‌شدند این خطر به راحتی قابل احساس بود. آنها نمایش بسیار خوبی در این جام داشتند و شایستگی بالایی از خود نشان دادند.

مارادونا ادامه داد: اگر فالکائو در جام جهانی حضور داشت، شاید کلمبیا می‌توانست اولین قهرمانی خود را در جام جهانی بدست آورد. فالکائو به دلیل مصدویت غایب بود. انتقال از فرانسه به انگلیس مشکل است و او نیاز داشت تا خود را با فوتبال جزیره هماهنگ کند.

مارادونا همچنین به تمجید از رودریگز ستاره جوان رئال مادرید پرداخت و افزود: رودریگز بازیکن با استعدادی است. او قادر به انجام کارهایی فوق‌العاده است؛ درست مثل بقیه چپ‌پاها.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.