کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم دوست دارند کی‌روش به عنوان سرمربی در تیم ملی بماند و باید به نظر آنها احترام گذاشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش و سوئد و بازی‌های دوستانه مقابل شیلی و سوئد اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که درگذشت دو خبرنگار ایرانی ما را بسیار ناراحت کرد و هنوز هم باور نمی‌کنیم که آنها کنار ما نیستند، امیدوارم که خداوند به خانواده‌های آنها صبر بدهد.

وی در خصوص دو بازی تیم ملی تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوبی بود که با یک برد و یک شکست همراه شد. ما واقعاً به این نوع بازی‌ها در چنین سطحی احتیاج داریم تا هم بتوانیم تجربه کسب کنیم و هم خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ آماده کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد رفتن کی‌روش تصریح کرد: ما هم‌اکنون زمان نداریم، به هر حال آقایان طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند پیش می‌روند و امیدوارم اینگونه برنامه‌ریزی ها در پایان بتواند مردم را راضی کند و مثمرثمر باشد.

بیک‌زاده در مورد اینکه آیا این اتفاقات به تیم ملی لطمه نمی‌زند، گفت: صددرصد اینگونه خواهد بود، به هر حال مردم دوست دارند کی‌روش در تیم ملی بماند، او نتایج خوبی کسب کرده و مردم هم از آن راضی هستند. فاصله کمی تا مسابقات داریم و نباید زمان را از دست بدهیم. من و تمامی بازیکنان و مردم دوست داریم که کی‌روش بماند و باید به نظر مردم هم احترام گذاشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )