بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم دوست دارند کی‌روش به عنوان سرمربی در تیم ملی بماند و باید به نظر آنها احترام گذاشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش و سوئد و بازی‌های دوستانه مقابل شیلی و سوئد اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که درگذشت دو خبرنگار ایرانی ما را بسیار ناراحت کرد و هنوز هم باور نمی‌کنیم که آنها کنار ما نیستند، امیدوارم که خداوند به خانواده‌های آنها صبر بدهد.

وی در خصوص دو بازی تیم ملی تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوبی بود که با یک برد و یک شکست همراه شد. ما واقعاً به این نوع بازی‌ها در چنین سطحی احتیاج داریم تا هم بتوانیم تجربه کسب کنیم و هم خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ آماده کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد رفتن کی‌روش تصریح کرد: ما هم‌اکنون زمان نداریم، به هر حال آقایان طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند پیش می‌روند و امیدوارم اینگونه برنامه‌ریزی ها در پایان بتواند مردم را راضی کند و مثمرثمر باشد.

بیک‌زاده در مورد اینکه آیا این اتفاقات به تیم ملی لطمه نمی‌زند، گفت: صددرصد اینگونه خواهد بود، به هر حال مردم دوست دارند کی‌روش در تیم ملی بماند، او نتایج خوبی کسب کرده و مردم هم از آن راضی هستند. فاصله کمی تا مسابقات داریم و نباید زمان را از دست بدهیم. من و تمامی بازیکنان و مردم دوست داریم که کی‌روش بماند و باید به نظر مردم هم احترام گذاشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )