رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید حملاتی که به آبی‌واناری‌ها می‌شود از جمله اتهاماتی که به این تیم در خصوص فرار از پرداخت مالیات انتقال نیمار نسبت داده شده است، فقط ریشه در رقابت‌ ورزشی ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو متهم شده است به باشگاه بارسونا برای فرار از پرداخت بخشی از مالیات خرید نیمار جدید کمک کرده است، گفت: این یک مسئله بزرگ است. نیمار دو پیشنهاد داشت، یکی از رئال مادرید و دیگری از بارسا. نیمار یک سال پیش داشت خوب بازی می‌کرد و همان زمان بود که مسئله تخلف در انتقال او به بارسا مطرح شد. شاید برخی‌ها دوست نداشتند که این انتقال صورت بگیرد. حالا که نیمار دارد خوب بازی می‌کند دوباره یک پروسه قضایی دیگر درباره موضوع انتقال او به راه افتاده است.

بارتومئو که سال گذشته پس از استعفای روسل، جانشین او شد ادعا کرد در حملاتی که علیه بارسایی‌ها می‌شود، یک عنصر سیاسی نقش دارد. وی ادامه داد: یک سال پیش ما برای برگزار کنسرت آزادی در ورزشگاه نوکمپ اعلام آمادگی کردیم و با پیراهن‌هایی به رنگ پرچم کاتالونیا بازی کردیم. شاید این اتفاق به مذاق برخی خوش نیامده است. ما اما تا آخر قضیه از خودمان دفاع می‌کنیم، در واقع وظیفه من به عنوان رئیس باشگاه همین است. کم‌کم داریم به این نتیجه می‌رسیم که غیر از مسئله ورزشی، عوامل دیگری هم در کار است.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه رئال مادرید در شکل گرفتن پروسه قضایی علیه انتقال نیمار به نیوکمپ دست داشته است، گفت: من نمی‌خواهم تا این حد پیش بروم اما پدر نیمار گفت که رئال مادرید پشت پرده این قضیه است و رفتن نیمار به بارسلونا برای رئالی‌ها خوشایند نبوده است. هر بار که نیمار خوب بازی می‌کند، یک عده به ما تهمت می‌زنند. این مسئله بزرگی است. شاید همه اینها زیر سر کسانی است که نمی‌خواستند او به بارسلونا ملحق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.