سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز از شاگردانش خواست که در دادن پاس به یکدیگر دقت کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل سپاهان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* مانند روزهای گذشته، هنریک هلمکه و هرایر مگویان غایبان تمرین بودند.

* لیدرهای استقلال که در روزهای گذشته حضور پررنگی در تمرین داشتند، امروز در چمن مصنوعی کمپ استقلال با کارمندان این مجموعه فوتبال بازی کردند.

* امیر قلعه‌نویی بدون اینکه با بازیکنان صحبت کند، آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

* با توجه به تأکید سازمان لیگ به منظور برگزاری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، اعضای کادر فنی استقلال به هنگام دویدن بازیکنان، جلسه‌ای در وسط زمین در خصوص دیدار مقابل سپاهان برگزار کردند.

* حدود ۴۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند که بیشتر آنها در مورد بیانیه امیر قلعه‌نویی علیه کارلوس کی‌روش صحبت کرده و اعتقاد داشتند که سرمربی استقلال به خوبی پاسخ سرمربی تیم ملی ایران را داده است.

* محور تمرین آبی‌پوشان، دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال تحت فشار در دو گروه بود. مانند روز گذشته امیر قلعه‌نویی بر تمرین نظارت داشت و بارها از بازیکنان درخواست می‌کرد که در دادن پاس به یکدیگر دقت کنند.

به گزارش تسنیم، طبق برنامه اعلام شده، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۵۵ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.