رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که با توجه به تجربه داور استرالیایی چنین قضاوتی در دیدار ایران و عراق از سوی وی غیر قابل پیش بینی بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان گفت: از بنجامین ویلیامز استرالیایی که داور دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق بود انتظار قضاوت خوبی داشتیم چرا که وی از داوران با تجربه آسیا است و قضاوت بازی‌های بزرگی را در کارنامه خود دارد.

رئیس کمیته داوران ادامه داد: در صحنه‌ای که داور دومین کارت زرد را به ملی پوش کشورمان (مهرداد پولادی) نشان داد از نظرم عجله کرد و حتی نمی دانست که این بازیکن پیش از این یک کارت زرد دریافت کرده و پس از دادن کارت زرد دوم متوجه این موضوع شد و باعث شد تیم ملی ایران ۸۰ دقیقه را ۱۰ نفره ادامه دهد.

اصفهانیان در پاسخ به این سوال که آیا قضاوت داور در روند بازی تاثیرگذار بوده یا خیر، بیان کرد: به نظر من با توجه به روند خوب تیم ملی تا لحظه اخراج پولادی و اینکه یک گل از حریف جلو بودیم با ۱۰نفره شدن تیم کار سخت شد و تصمیم داور در ادامه روند بازی کاملا تاثیرگذار بود.

وی افزود: به هرحال این اتفاق زمانی افتاد که تیم ملی خوب بازی می کرد و توپ و میدان در اختیار تیم ما بود و بازیکنان با آرامش بازی می کردند اما شاهد این بودیم که داور مسابقه با یک تصمیم اشتباه سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را تغییر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.