سرمربی تیم ملی ایتالیا از رد کردن احتمال بازگشت خود به تیمی که به همراه آن سه بار اسکودتو را به دست آورد، خودداری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته از بیان اینکه بازگشتش به تیم فوتبال یوونتوس صددرصد  منتفی است، خودداری کرد و گفت معلوم نیست که در آینده چه چیزی در انتظار اوست.

کونته تابستان امسال پس از بروز یکسری اختلافات میان او و مدیران باشگاه بر سر سیاست‌های نقل‌وانتقالات تیم، از بانوی پیر جدا شد و مدت کوتاهی بعد هدایت آتزوری را بر عهده گرفت. کونته اما می‌گوید یوونتوس، تیمی که زمانی در آن توپ می‌زد در قلب وی جای دارد و هرگز آن را از یاد نخواهد برد.

کونته ۴۵ ساله که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ سه بار پیاپی یوونتوس را قهرمانی سری A‌ کرد و در دوران بازیگری‌اش هم ۵۰۰ بار پیراهن این تیم را پوشید، به نشریه توتواسپورت گفت: جدا شدنم از یوونتوس (درست یک روز پس از آغاز اردوی پیش‌فصل تیم) اتفاقی نبود که ناگهانی رخ دهد. من فکر می‌کنم که ترک یوونتوس تصمیمی براساس عقل و منطق بود تا احساس، چون قلبم به من می‌گفت که با یوونتوس به کارت ادامه بده.

کونته ادامه داد: تصمیمی که گرفتم نتیجه سه سال فشرده بود که از من انرژی جسمی و روحی زیادی گرفت. ما برای رسیدن به آن جایگاه حریفی قدرتمند مانند میلان را شکست دادیم، تیمی که تیاگو سیلوا و زلاتان ابراهیموویچ را داشت، ضمن اینکه از گارد قدیمی‌اش بهره می‌برد.

سرمربی آتزوری در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد او روزی به یوونتوس برگردد، عنوان کرد: باید دید چه می‌شود. من هرگز نمی‌گویم هرگز. من به تورین تعلق خاطر زیادی دارم. ۱۶ سال از عمرم را در این شهر به عنوان بازیکن و مربی سپری کرده‌ام.

شاگردان پیشین کونته در حال حاضر با پنج امتیاز فاصله نسبت به رم، صدرنشین جدول رده‌بندی سری A هستند و شانس زیادی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.