رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر با احتساب قرارداد امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از سقف بودجه انحراف داشته باشیم، برای آن راهکاری پیدا می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال در حالی منتشر شد که ابهاماتی در این لیست وجود دارد. بر اساس آنچه که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده، مجموع مبلغ قراردادهای بازیکنان این تیم ۱۴ میلیارد بوده و این در حالی است که هنوز مبلغ قرارداد کادر فنی استقلال منتشر نشده است.

سقف بودجه‌ای که سازمان لیگ برای تیم‌های لیگ برتری که در آسیا حضور ندارند؛ در نظر گرفته ۱۵ میلیارد تومان است که با احتساب مبلغ قرارداد امیر قلعه‌نویی و دستیارانش مجموع مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال از سقف تعیین شده عبور می‌کند.

کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این زمینه اظهار داشت: اگر با احتساب قرارداد امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از سقف بودجه انحراف داشته باشیم، برای آن راهکاری پیدا می‌کنیم که بتوانیم این انحراف را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد، گفت: این انحراف بودجه به ۳ تا ۵ درصد خواهد رسید که برای آن راهکاری پیدا می‌کنیم. اگر انحراف بودجه ما به ۵۰ درصد می‌رسید، تخلف باشگاه استقلال محسوب می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.