کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی برای قضاوت در نیم فصل دوم باید بار دیگر در تست داوری شرکت کند.
فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوت بنیادی‌فر در دیدار فینال جام شهدا بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: من در نیمه دوم رسیدم و مشکل خاصی بابت قضاوت وجود نداشت.

وی در مورد اعتراض‌های سرمربی استقلال به قضاوت داور تصریح کرد: نظر قلعه‌نویی این بوده ولی تا جایی که من بازی را دیدم مشکل خاصی وجود نداشت و در نیمه دوم مسئله‌ای به وجود نیامد.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه محسن ترکی در تست داوری مردود شده، تصریح کرد:‌ متاسفانه او نتوانست حد نصاب لازم را به دست آورد.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا ترکی می‌تواند در نیم فصل دوم قضاوت داشته باشد، گفت: اگر او بخواهد قضاوت کند باید بار دیگر در تست شرکت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )