هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر پایم را ببینید انگار داخل قفس شیر شدم یا اینکه با شیر مبارزه کرده‌ام.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ابراهیمی پس از پیروزی ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال در جام شهدا گفت: تمام بازیکنانی که به تیم ما اضافه شدند با غیرت و تعصب کار می‌کنند. تراکتورسازی تیم بزرگی است که متکی به بازیکن نیست و هر بازیکنی که به این تیم می‌آید با غیرت عمل می‌کند. به کل لیگ ایران نشان دادیم تراکتور چقدر تیم قوی و خوبی است.

وی افزود: نباید با این موفقیت مغرور شویم. برای شروع لیگ برتر تلاش مضاعف می‌کنیم تا بتوانیم با ارائه بازی خوب از شرمندگی هواداران در بیاییم.

ابراهیمی در مورد مصدومیتی که برایش به وجود آمد خاطرنشان کرد: اگر پایم را نشان دهم فکر می‌کنید به جنگ شیر یا قفس شیر رفته‌ام. پایم پاره‌پاره شده است، خیلی‌ها می‌گویند محمد ابراهیمی به خاطر محبوبیت کار می‌کند ولی من با دل و جان تلاش می‌کنم و دنبال پول و این مسائل نیستم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه پیراهن را از تنش در آوردند و آیا چنین جوی را دیده است خاطرنشان کرد: نفهمیدم پیراهنم چه شد و آن را از تنم بیرون آوردند. این مسئله هم از حاشیه‌های فوتبال ایران است.

وی در مورد اعتراض اعضای استقلال به عملکرد داور اظهار داشت: با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم و اعتقاد دارم آنها مدعی قهرمانی هستند نمی‌دانم که آیا داوری مشکل داشته است یا نه البته ۳ توپ ما به تیر دروازه اثابت کرد و می‌توانستیم با اختلاف بیشتری استقلال را شکست دهیم. در کل تورنمنت خوبی بود و تیم ما توانست آمادگی خوبی به دست بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.